An animated film made with touchingly simple means. Made in the context of a workshop by the Ruang Rupa art collective about urban space. About the turbulent development of Jakarta, a city that can represent any turbulent city. And funny in a way that seems intrinsic in simple animation, as long as the simplicity is exploited to the fullest, as it is here. (GjZ)