Easily and Sweetly
The characters in this film have a theory that everything can go sweet and easy, like it does for the 'cool' guys in the movies and glossy magazines. They want to be 'cool' too. They want to love, to possess, to survive and to achieve. But will the night streets of a big city give them a chance? This is a film about teenage dreamers. One night in the life of these heroes who don't have any money and who aren't taken seriously by wimen.