Bouquets 26-27
Bouquets 26 and 27 are part of a series of one minute films, structured visually in the camera during filming covering a variety of subjects. Bouquet 26 was filmed in the middle of the animals in a small farm, La Terra de Mezo, perched on hillside terraces of Liguara, Italy. Bouquet 27 was shot in Haute- Garonne, France, around a macrobiotic centre in St. Gaudens and along the countryside leading to the village of St. Béat.