Beast People
Beast People growl and murmur like zombies on a horror island. During the primitive performances of these noisers from Michigan, the public will be involved physically, against its will. Great effort was put into preserving old video glitches on DVD. At last a DVD with a play-backwards-function and audio comment by drunken teenaged girls!