Barong Brothers
Khavn is jack of all trades. In this case he brings an improvised homage to the great silent slapstick tradition. In the idiom of the silent film, but with the absurdist humour of Dada, he presents two brothers who wear the traditional Filipino barong. They are looking for two missing brothers, but in fact mainly get in each other's way. The necessary colourful slapstick extras cross their path as well. (GjZ)