At the Roadside
1992, Karabakh: a military convoy is evacuating the civilian population that is being shelled. In a deserted area, the soldiers try to persuade an old man who refuses to leave his home to come with them. The stubborn old man - who speaks in the Karabakh dialect - is played by the excellent actor Rafael Jrbashian.