In a.m./p.m., the camera slowly and systematically scans photos of buildings. We hear a woman's voice accompanying the images of cosmopolitan cityscapes. She recounts her story and that of the world; about the images of today, about her journey. Her monologue is a fictionalised version of the impressions that Asselberghs picked up during his trip to Palestine. He consciously chose for an absolutely minimalist audiovisual approach. The fact that he creates a detached view by using a female voice instead of his own, coupled with deviating from a run-of-the-mill documentary style, produces a complex approach to his ideas and feelings on the Israeli/Palestinian conflict.