Weapons of Mass Destruction
A video film in which a game is played with several phenomena of contemporary propaganda through the mass media. The film itself takes on the guise of a video that was found or captured and supposedly reveals something about an obscure terrorist group. Training birds turns out to be a great danger to the state. Outspoken satire in an outspoken propagandist time.