A powerful variation on what may already be a genre: the security-camera film. The film was made from a studio in the former World Trade Center in New York (see also A Room With a View by Carola Dertnig, that also came about in that tragic building). Brown divides her image strictly into four, which is briefly interrupted by what looks like a technical fault.