Till Death Do Us Join
Men in uniform, naked men, men in tailored suits wearing bowler hats. The digital video collage Till Death Do Us Join is an Orwellian vision, acted out by militairy guards and masked preachers of good morals. The surreal chain of morbid rituals can be explained as a meditation on the institute of marriage. But it could just as well be one soldier's wet dream, while standing guard.