The Boy From Mars
In its original presentation during the most recent Lyon Bienial, this enchanting film was accompanied by, on the one side a series of fluorescent posters (Fade to Black), on the other side a number of light objects, from a collaboration with Jorge Pardo. The exceptionally atmospheric film images were shot in Thailand, on a location where Parreno's collegue Rirkrit Tiravanija has started an artists' colony.