Palace of the Winds
An epic film about that holy little box, the radio. A very lucid, contemplative and unconventional film that combines different cinematographic approaches from animation to fiction and stylised documentary. Its scattered narrative ponders a long forgotten experience when the radio was the only way of bringing the world together. The director suggests that the radio listener actually wants to hear himself and the artist merely offers him a substitute for the sound of his own voice, which he would like to safeguard as a possession.