Match
Stylised 3-D computer animation in which a gold coloured bird with one leg hops through a large, grey building. On his journey through rooms and up and down staircases, he comes across other birds in all shapes and sizes. The journey through the building takes place in silence, apart from the sound of the hopping. The film was screened last year at the Venice Film Festival.