Long Distance
A little girl waits with her mother for her father to come home. They don't know he has had a serious car accident on his way home. From the wreck, he tries to contact his family. He happens to get his daughter on the phone, who chatters away to him. It's only when the phone is put down that we find out how special the short conversation was.