Independent Media in a Time of War
A documentary, or possibly more an anti-propaganda film, that sharply and convincingly offers (visual) evidence to criticise news reporting during the latest war in Iraq. The makers sought and found the images that show the other side (the non-military side, that of civilian victims) of the war. With a fluid commentary by the star of counter journalism, Amy Goodman.