Iagalo
'Johnny Depp was interested in us. He brought Vanessa Paradis, he brought Lili Rose, all the guests. That guy from the Mission: Impossible movie came -what's his name?' These are words of Caliu, one of the Gypsy singers from a Romanian village. 'Iagalo' means 'to burn', to be dedicated to what you are doing, to be talented, to respect what is valuable. The music of these people just about says it all, and reflects on what they would like to achieve in their lives.