God Save the Queen
When God Save the Queen by The Sex Pistols was at the top of the hit parade in 1976, it was promptly banned by British radio. Instead of playing it, radio stations broadcast a moment of silence. In that way, the death and the hearing shared the same experience, none of them able to hear the song. Matt Hulse and Sam Dore made a visual interpretation in sign language and visuals of the revolutionary message of this punk classic.