Erkennen und Verfolgen
Since the Gulf War in 1991, warfare and reporting it have become hyper technological affairs, in which real and computer-generated images cannot be distinguished any more. With the aid of new and also unique archive material, Farocki sketches a picture of the relationship between military strategy and industrial production and shows how war technology finds its way into everyday use.