Encore un p'tit tour...
In a loving homage to the Tour, wheels race rhythmically over the asphalt and spectators provide their enthusiastic contribution. All of this is juxtaposed with poetic reflections about cycle racing. Despite the international competition, chauvinistic pride prevails.