Dajo
Rutger Prins is 10 years old, as he tells the camera, and he has problems with his mother's lovers. They come and go and meanwhile try to bribe him with gifts that he buries in a secret location in the forest. But this habit is disrupted by his mother's latest acquisition. He gives Rutger a dog.