Cultural Quarter
Cultural Quarter shows the relations between observation in the city and its inhabitants. In this way, Mike Stubbs tackles ethical questions surrounding surveillance, the look and human behaviour. The film reveals some of the gaps between the dreams of developers and the opinions of urban dwellers about what cultural space means and how it should be used.