Cloaca
Widely praised film version of the play by scriptwriter Maria Goos. Four student friends brought back together by circumstances. Their old friendship is put to the test, individual problems and weaknesses inevitably come to light. Cloaca won the Special Jury Prize and the Audience Award at the Nederlands Filmfestival.