Cirkel Lijn
Lengthy photo series by architect Fred Schoen about the demolition, opposite his own house, of the Twentse Bank and the construction of the Literature Faculty in Amsterdam. The result led eventually to the only film in his oeuvre. Made in close cooperation with Kees Hin.