Beet
In this short film without dialogue, 16-year-old Sjoerd is stuck on a campsite with his parents and sister against his will. His aversion however changes when he sees his temporary neighbour. Thanks to a downpour and an irritated wasp, he gets to know her in a way of which he could only dream. Bite is the Dutch entry for Oscar for the Best Short Film.