A piece of hardware that makes it possible for you to play a computer game and board game in one, combining the best of both worlds in a challenging physical, social and attractive game similar to puzzles. Thanks to its dimension and simple interface, this originally designed game console is easy to use. The Apart Game Console is controlled through hand-eye coordination and movement around and on the Game Console.