Andrew Reid
Rietveld Academy student Pablo Pijnappel made a fake documentary about the nonexistent Andrew Reid. The director tries endless telephone calls to get in touch with Reid. The film is made up of these telephone conversations, the texts of which can be read against a black background. In addition, we see meticulously selected fragments from film classics. In this way. it is possible to make a portrait of an imaginary freebooter in just over half an hour.