American Dreams #3
A short experimental film from a series in which the shadow of the American Dream is shown in an ironic way. Here is the Brooklyn Bridge, once a proud example of classic engineering art, now the set for and anxious procession of people walking as they flood out of the city. One of the images that remains of the fatal 11th of September and here we see again why.