Alice in Wonderland or Who is Guy Debord?
Alice, unhappy with her prim, proper existence in Victorian England, travels through time into an age that metaphorically resembles our own. There, she encounters malicious, elitist tea-partiers, a burnt-out hippie bird, rapping flowers and a philosopher cat, all before being swallowed by an assaulting music video. Her only hope for understanding this foreign world of spectacle is to somehow find Guy Debord.