Zentrale 2
Much of Dietmar Brehm's work comprises experimental adaptations of so?called found?footage material. One can only understand a film maker like this being so enthusiastic about the extremely bad quality of a fragment of a porn film about impotence from the 1960s. It gave him the freedom to investigate the boundaries of bad focus almost to the abstract.