Tea Cup
Clive Walley has won numerous awards for both his independent and commercial animated films. He refers to his art as 'process animation' or 'moving paintings' deriving his original methods of production from his experience as a painter and as an engineer. With the elegant combination of a series of water colours and an animation on a computer monitor, Clive Walley explores the movement of particles with still matter, and merges into the field of gallery art. See also his film Adagio, elsewhere in the prgramme.