Small Untold Secrets
Small Untold Secrets is about the little things; at first sight not much can apparently be said about them. The film takes us along in the world of little, red?haired Terezka. She has her very own definition of time and sees the world around her differently from most of us. Small Untold Secrets is a beautifully shot mystery story.