Road
Road tells a raw and gritty story of survival in the inner city. Kelvin and Beck meet by chance and are on the road to friendship. Murray is on the road to disaster, his mate Lance goes along for the ride. Burning rubber, hot pursuit, an anonymous taxi driver tracks them through their urban surrounds... mates to the end.