Pellet
A ballet dancer who has been away from Japan for a long time realises that the relationship with her lover, a shrine carpenter, is actually a love triangle with a female owl. Taking hint from the habit of owls to eat frozen mice and chicks, she finds a form of eternal love and acts upon it.