Luminous
An homage to the majestic effects of light projected through celluloid. Luminous captures the projected image in its altered form; reflecting back into the projection booth, after passing through the glass and onto the screen, bleeding, breaking and flickering on the surfaces of spinning reels, old posters and the machinery itself.