Fat Man
Radiation and reflection. The bomb that destroyed Nagasaki in 1945, reconstructed at full size, soft and flashing because of the 18,000 mirrors stuck on to it. The Californian artist Martin Kersels transforms the object of the tragedy into a sculpture that perplexes the visitor.