FADE into WHITE #2
Monochrome computer animation. A 'gaze' on wheels wanders through an empty hospital. The immense waiting room is filled with sunlight. In the hallways, the light reflecting off linoleum floors leaves a strong impression. A ball falls slowly outside the window. The smooth movement of the gaze and the work's consistently stoic and symbolic spatial composition succeed in drawing out 'signs'.