City
City is grounded in the familiar everyday world of the street. Yet, the ground often gives way plastically, opening up a dense and paradoxical field for visual musings and delights as colours, solids and transparencies as well as spaces within spaces weave a tapestry of a somewhat familiar 'city'. Though recorded in a specific location (downtown San Francisco), the anonymity of the spaces and architecture transposes and shapes them into a portrait of a midsize downtown, anywhere in the USA.