BeDevil
An innovative rendering of three childhood mysteries from the imagination of film maker, visual artist and photographer Tracey Moffatt. Moffatt's breathtaking style drawing on influences as diverse as Vincente Minnelli and Masaki Kobayashi makes BeDevil one of the most dazzling feature débuts in Australian cinema.Mr Chuck is the gruesome tale of the ghost of an American soldier, who had years earlier driven into the quicksands. Choo Choo Choo Choo is about Ruby and her family. She is plagued by invisible trains that roll past the house. A girl was once run over by a train there and her ghost has still found no peace. Finally, Lovin' the Spin I'm In is about a warehouse that is inhabited by the ghosts of two lovers, Bebe and Minnie.