Ballina Airport
The film shows the routine activities preceding the takeoff of an aircraft. In tranquil images, filmed through the fence from outside the airport. A macabre observation (or are we spying?) that provides no commentary and leaves plenty of room for associations. For instance the thought that, after 11 September 2001, people look differently at aircraft routines. The reference to 11 September 2000, the day of a major demonstration by anti-globalists in Australia is ironic.