Winkelhart
In an observing and stylised film, the Hoog Catharijne shopping centre around Utrecht station is laid bare. The desolate corners, tunnels and corridors that offer shelter to junkies, cleaners, travellers and shoppers seem to lead a life of their own, especially at night.