The Sunshine
The Sunshine is one of the last remaining flophouses in the Bowery, where the guests sometimes stay for years. This short documentary by Phil Bertelsen throws an intimate light on the inhabitants, providing fascinating, occasionally entertaining and sometimes sad moments. The film has won several prizes.