Suck My Dick
In his latest film Oskar Röhler certainly does not built on the success of Die Unberührbare. Mood and style could hardly be more different. This occasionly baroque, surreal drama refers in some ways to the distorted fantasies of German Expressionism in the silent cinema.The successful novel writer Dr. Jekyll is in a crisis. He thinks that the protagonists of his novel, his alter ego Mr. Hyde, wants to take off with his personality. His psychiatrist tries to calm him by persuading him he is suffering from a midlife crisis with a trace of schizophrenia, but for Jekyll, the threats take very concrete forms. Hyde escapes from his imagination into reality and robs Jekyll of everything of value. In this way, Jekyll first loses his impressively large penis, his hair and teeth will follow. His young girlfriend leaves him and his exwife says he is crazy. Only his cokesniffing daughter continues to listen to him. His personality as writer is then also taken from him, when he is accused of stealing the manuscripts of his great novel from Hyde.Röhler does not limit himself to portraying a kind of literal Freudian fear of castration. Contemporary cultural and media circles are the main butt of this often biting satire. For instance, Wolfgang Joop acts but also parodies himself.