Self-portrait Post Mortem
An unearthed time capsule, containing long-buried footage of the maker's youthful self, reveals an exquisite corpse with nature as collaborator. A metaphysical pas-de-deux in which decay undermines the integrity of the image but in the process initiates a transmutation.