Qui vive
Qui vive is made with more or less the same cast and crew as the widely praised Leedvermaak (Polonaise, 1989) and is also based on a play by Judith Herzberg. The relations in a family marked by war traumas remain complicated. Beautifully acted, meticulously made drama.