Our Land - Episode 8 (Fish Swimming Back and Forth)
Igloolik, Spring 1946. Inuaraq throws his bones at the river and finds fish swimming back and forth. Back at the tent Qulitalik sends the young men out with fish spears to try their luck. The walk up the rushing river is exciting but treacherous. Fish are hiding. It's easy to fall in.