Our Land - Episode 5 (Home)
Igloolik, Fall 1945. Akkitiq wakes up to a nice day for seal hunting. The stone house is warm and comfortable. Men pack up the dog team and look for seals on the fresh ice, women work at home. Sometimes the squabbling of children leads to trouble among families.