Our Land - Episode 11 (Caribou Hunt)
Igloolik, Fall-Winter 1946. Inuaraq and Qulitalik take their families over to Qiqiqtaaluk, the Big Island (Baffin Island), for the caribou hunt. It's an early autumn and the weather is already getting older. Lakes are frozen and sea ice will thicken any day now. Abundant caribou feed Inuit families all winter.