Our Land - Episode 1 (Dog Team)
Igloolik, Spring 1945. One family travelling in the immense and beautiful arctic spring. Inuaraq teaches his young son how to survive in the old way: driving the dogs, building the igloo, catching seals on the open water, running down caribou to feed the family.