My Dinner with Weegee
Marty, the central character, remembers his time in New York as a young Catholic trade-union leader and peace activist, and his friendship with Weegee and James Agee. Now he is old, sick, depressed and an alcoholic. The maker too, now 54, reflects on the approach of old age.