Lot
Through the eyes of Lot we see the world through the eyes of a five year old. Lot is a little girl who wants to pee like a boy. Still free of shame and prejudice, she helps her grandmother over the threshold of old age. Lot is a visual poem about four generations of women, about old age, being young and ageing again.